Categorieën

Retourneren

Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat u na uw aankoop erachter komt dat het bestelde artikel niet het juiste is. Voor zakelijke klanten geldt een andere retourprocedure, neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Bij Onlinekabelshop.nl heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen en mag u uw bestelling zonder opgaaf van redenen retourneren. Vul het onderstaande retouraanvraag formulier in om uw retour bij ons aan te melden. De afkoelingsperiode gaat in op de dag dat u de bestelling ontvangt. U kunt uw bestelling alleen retourneren wanneer het artikel, voor zover mogelijk, geen sporen van gebruik vertoont. U dient het artikel voor zover mogelijk in originele verpakking te retourneren. Alleen wanneer u de volledige bestelling retour stuurt, vergoeden we de verzendkosten die u heeft betaald bij het plaatsen van de bestelling. De verzendkosten die u heeft gemaakt voor het retourneren van uw bestelling komen voor rekening van de klant. Uiteraard kunt u uw bestelling ook kosteloos retourneren in onze winkel in Leiden. 

Onlinekabelshop.nl:

  • geeft geen tegoedbonnen, maar stort het bedrag terug op uw rekening
  • vergoedt het aankoopbedrag van de klant, inclusief de in rekening gebrachte verzendkosten
  • wacht nooit langer dan 5 werkdagen met het terugstorten van het bedrag
  • gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als wat de klant heeft gebruikt
  • geeft een RMA-nummer af voor bestellingen die retour komen

Belangrijk voor u als klant:

  • stuur het artikel binnen 14 dagen terug om uw aankoop te herroepen
  • bewaar verzendbewijzen en andere bewijzen van verzending om aan te kunnen tonen dat de bestelling retour gestuurd is
  • een RMA nummer aanvragen is niet verplicht, maar zorgt wel voor een snellere afhandeling van uw retourzending
  • Let op! Het herroepingsrecht is onderdeel van consumentwetgeving en geldt niet voor zakelijke aankopen. Voor zakelijke orders onder € 100,00 kunt u gebruik maken van onze reguliere retourprocedure, voor orders boven € 100,00 dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice via info@onlinekabelshop.nl. Onze collega van de klantenservice beoordeelt of uw bestelling retour genomen kan worden. Voor gangbare artikelen is dit in de regel geen probleem, voor meer bijzondere artikelen kunnen wij uw retouraanvraag weigeren en/of met u zoeken naar een passende oplossing. 

Heeft u uw bestelling via Bol.com geplaatst?

U kunt uw bestelling die u via Bol.com heeft geplaatst alleen retourneren via Bol.com. Op deze Bol.com pagina vindt u meer info over de retourprocedure van Bol.com