Webshop keurmerk logo

  • Klantenbeoordeling 9,2/10
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Achteraf betalen mogelijk
  • 10 jaar productkennis
klantenservice


Klantenservice

Heeft u een vraag over een bestelling of artikel? Neem dan contact op met onze productspecialisten en klantenservicemedewerkers.
Van maandag t/m vrijdag zitten zij voor u klaar.


Veelgestelde vragen

Bekijk onderstaand onze veelgestelde vragen of zoek doormiddel van de zoekbalk naar je vraag.

 

bestelling2.png
Vragen over uw bestelling
Kan ik mijn bestelling na betalen nog aanpassen?
Komt u erachter dat u na de betaling nog iets wenst aan te passen aan uw bestelling? Dit kan tijdens openingstijden in de meeste gevallen tot maximaal 30 minuten na uw betaling. Na deze tijd zit uw bestelling al te ver in het verwerkingsproces, om nog een aanpassing mogelijk te maken.   Wilt u iets aanpassen of heeft u een andere vraag over uw bestelling neem dan contact op met onze klantenservice.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bij het grootste gedeelte van ons assortiment verzenden wij op dezelfde dag wanneer u voor 22:00 besteld. U vindt de verwachte levertijd van al onze artikelen direct onder de prijs op de artikelpagina's. Mogelijk heeft u meer aantallen bestelt dan dat er op ditmoment beschikbaar zijn. In deze gevallen wordt u proactief benaderd door ons serviceteam zodat we samen snel tot een oplossing kunnen komen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Bestellingen die per pakket verzonden worden ontvangen een Track & Trace code. U ontvangt deze code automatisch via de e-mail. Op de website van PostNL kunt u uw pakket volgen. Indien uw bestelling een klein genoeg formaat heeft zal uw bestelling in een verstevigde witte envelop zonder Track & Trace worden verzonden. U hoeft niet thuis te blijven om deze bestellingen aan te nemen. Of uw bestelling wordt verzonden per pakket of in een verstevigde envelop zal per mail worden gecommuniceerd in...
Bekijk alle vragen
betaling2.png
Vragen over uw betaling
Ik heb gekozen voor achteraf betalen, hoe werkt dit eigenlijk? (Afterpay)
Indien u kiest voor de optie achteraf betalen betekent dit dat u de betaalverplichting met onze betaalpartner Afterpay aangaat. Onlinekabelshop.nl rekent geen extra kosten voor deze betaalmethode en u betaalt ook geen rente of toeslag aan Afterpay zolang u binnen het gestelde termijn de factuur aan Afterpay voldoet. Afterpay is de partij die akkoord geeft of een u de bestelling op deze manier kan afrekenen, mocht betalen via Afterpay bij u niet mogelijk te zijn, verzoeken wij u om te kiezen voor...
Ik heb nog geen factuur ontvangen, hoe krijg ik deze?
Wij versturen uw factuur digitaal naar het door u opgegeven mailadres, mogelijk is deze mail in uw SPAM of ongewenst box terechtgekomen? Is dit niet het geval dan kunt u een mail sturen naar [email protected] Ons klantenservice team zal dan de factuur voor u opzoeken en (opnieuw) aan u verzenden.
Mijn kortingscode werkt niet, wat moet ik nu doen?
Mogelijk heeft u een code ontvangen via een speciale kortingssite. Onlinekabelshop doet geen zaken met dergelijke partijen. Codes die u hier ontvangt werken dus niet in onze shop. Mocht u een kortingscode direct vanuit ons hebben ontvangen die niet werkt, verzoeken wij contact op te nemen met onze klantenservice.
Bekijk alle vragen
eerdere_aankoop2.png
Vragen over uw eerdere aankoop
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik nu doen?
Wat vervelend dat u een verkeerde levering ontvangen heeft, onze excuses voor het ongemak. Graag lossen we deze situatie voor u op. We willen u vragen een foto te sturen van het door u ontvangen artikel zodat we kunnen zien wat er is fout gegaan in samenspraak met ons magazijn. Neem contact met ons op via de volgende link.
Ik mis artikelen die ik wel besteld had, wat moet ik nu doen?
Wat vervelend dat u een incomplete bestelling ontvangen heeft, onze excuses voor het ongemak. Graag lossen we deze situatie voor u op. Neem alstublieft contact met ons op via de volgende link.
Hoelang heb ik garantie op mijn producten?
A. Fabrieksgarantie Slijtage onderhevige producten als bijvoorbeeld accu's hebben in de regel een garantie van 6 maanden.   B. Wettelijke garantie Europese garantie is 24 maanden, Nederlandse wet spreekt over verwachte levensduur en dat kan voor artikelen als draagbare radio's, routers langer dan 24 maanden zijn. Weet u niet zeker of u nog binnen het garantietermijn valt? Neem contact met ons op en wij zoeken dit graag voor u uit.
Bekijk alle vragen
retour2.png
Vragen over retourneren
Hoe kan ik mijn online aankoop retourneren?
Vul hiervoor het retourformulier in op onze website. U krijgt vervolgens per mail instructies hoe u uw bestelling terug kunt sturen. Let op: deze retourprocedure geldt niet voor zakelijke bestellingen of bestellingen die zijn geplaatst via Bol.com of Amazon.com. Klik op het onderwerp voor de retour instructies  
Kan ik mijn online bestelde artikelen ook terug brengen in de winkel?
Het is mogelijk om uw bestelling in onze winkel te retourneren. Wij vragen u vriendelijk om te letten op de volgende punten: u mag de verpakking niet meer dan redelijkerwijs noodzakelijk beschadigen* u dient het product compleet inclusief handleiding en verpakking te versturen (ook wanneer de verpakking kapot is). voorzie onze collega's in de winkel op schriftelijke wijze van uw bestel en contactgegevens. *de waardevermindering bij schade wordt in mindering gebracht op de terugbetaling.
Wat zijn retourvoorwaarden?
Bij Onlinekabelshop.nl: hebben consumenten een afkoelingsperiode van 14 dagen mogen consumenten de bestelling zonder opgaaf van reden retourneren worden vooraf via het retourformulier voorgemelde retouren voorzien van RMA nummer binnen 5 werkdagen afgehandeld en terugbetaald wordt het door u bij de bestelling gekozen betaalmiddel gebruikt voor terugbetalen Voorwaarden: de afkoelingsperiode van 14 dagen gaat in op de dag dat u de bestelling ontvangt alleen bij volledig geretourneerde...
Bekijk alle vragen
winkel2.png
Vragen over de winkel
Waar zit jullie winkel?
Onze winkel is gevestigd op: Flemingstraat 99, 2316 DC  LEIDEN
Wat zijn de openingstijden van de winkel?
Normaliter zijn we doordeweeks geopend van 09:00 tot 18:00. Op zaterdag zijn we altijd open tussen 09:00 en 17:00 en op zondagen zijn wij gesloten. Op sommige feestdagen wijken deze tijden af. Voor onze actuele openingstijden kunt u onze homepagina bezoeken.
Kan ik mijn producten gekocht in de winkel ook retour sturen?
Helaas is het niet mogelijk om uw in de winkel aangeschafte bestelling per post te retourneren. Hiervoor dient u naar onze winkel terug te komen.    
Bekijk alle vragen
zakelijk2.png
Vragen over zakelijke bestellingen
Kan ik via de website ook zakelijk bij u bestellen?
Ja dit kan. Wanneer u uw gegevens invult kunt u onder stap 1 kiezen dat u een zakelijke klant bent. Dit geeft u ook de mogelijkheid om achteraf te betalen. U kiest dan voor Achteraf betalen met Afterpay en vinkt Zakelijk aan. Voor grotere complexere orders kunt u ook contact opnemen met onze zakelijke afdeling. Onze accountmanagers gaan dan direct voor u aan de slag.
Wat zijn de voordelen van zakelijk bestellen?
Persoonlijk en eenvoudig contact Een snelle en efficiënte afhandeling van een offerte en bestelling Gereduceerde prijzen Referentie op de factuur Betaal op rekening Dropshippen mogelijk
Ik wil mijn zakelijke aankopen retourneren, hoe werkt dit?
Let op! Het herroepingsrecht is onderdeel van consumentenwetgeving en geldt niet voor zakelijke aankopen. Voor zakelijke orders onder € 100,00 kunt u gebruik maken van onze reguliere retourprocedure, voor orders boven € 100,00 dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] Onze collega van de klantenservice beoordeelt of uw bestelling retour genomen kan worden. Voor gangbare artikelen is dit in de regel geen probleem, voor meer bijzondere artikelen...
Bekijk alle vragen
account2.png
Vragen over uw account
Ik kan niet meer inloggen, wat kan ik doen?
U kunt uw wachtwoord opnieuw aanvragen via de volgende pagina. Mocht u geen mail ontvangen bekijk dan uw SPAM en ONGEWENST mailbox. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn gegevens aanpassen?
Absoluut. Als u inlogt in uw account omgeving heeft u de mogelijkheid om uw contactgegevens aan te passen. Wilt u de gegevens wijzigen van een bestelling? Kom dan in contact met onze klantenservice.
Kan ik mijn account laten verwijderen?
Absoluut. U Kunt gemakkelijk uw account verwijderen door de klikken op de volgende link. Wij zullen uw bericht in behandeling nemen en binnen 5 werkdagen bevestigen dat uw account verwijderd is.
Bekijk alle vragen

 


In contact komen?

U bent welkom om ons te mailen via [email protected] of om ons te bellen op 071 87 00 124.


Openingstijden klantenservice

Onze klantenservice is beschikbaar voor al uw vragen op de volgende tijden:

Maandag Van 09:00 tot 17:00
Dinsdag Van 09:00 tot 17:00
Woensdag Van 09:00 tot 17:00
Donderdag Van 09:00 tot 17:00
Vrijdag Van 09:00 tot 17:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

 

Bezig met toevoegen

image-icon